Sunt aproape 3 ani de când ne întâlnim cu aceeași conștiinciozitate pentru a ne evalua obiectivele trimestrului anterior și de a ne stabili „goals-urile” următorului trimestru.
Astfel, după cum ar zice Alecsandri, „pe-un picior de rai, pe o gură de plai”, ne-am reunit de această dată într-o locație pitorească pentru a ne inspira și pentru a concepe un plan de bătaie pentru trimestrul II al acestui an provocator 2021.
Rând pe rând, în aceste întâlniri trimestriale, ne-am perfecționat să dezbatem situații financiare, de vânzări, de dezvoltare și climat organizational, dar ne-am și relaxat și inspirat într-un mediu natural.
Acțiunile noastre nu se concentrează doar pe aceste întâlniri, ele sunt efortul susținut al fiecărei zile din trimestru, din an. Sunt rezultatul motivației și împlicării noastre în obiective întrucât misiunea noastră este să ”creștem brand-urile” companiei, în acord cu valorile ei astfel încât să ajungem unde ne-am propus.
În acest cadru mirific al plaiurilor noastre mioritice a fost momentul perfect în care ne-am conectat cu oameni dragi, valoroși și inspirați pentru a ne reevalua, misiunea și viziunea companiei.
Ne-am inspirat de la membrii echipei extinse și am aflat cum se fac lucrurile și pe la alte ”case”, mai mari sau mai mici. Și ca să ne convingem că facem bine ceea ce ne-am propus, le-am cerut un feedback, care este important pentru direcția în care vrem să mergem. Dar mai bine vă las să vă convingeți singuri…