Aroma Land la Craiova Business Club ediția #84

Echipa Aroma Land a fost prezentă la evenimentul Craiova Business Club #84. Este un eveniment dedicat afacerilor și networking-ului, în cadrul căruia la început se prezintă toți participanții.

prezentare participanti la Craiova Business Club #84 la Vibe Caffe

Apoi speakerii sau invitații speciali prezinta diverse subiecte de interes pentru comunitatea de business din Craiova. Finalul este dedicat socializării pe baza informațiilor prezentate sau a intereselor participanților.

Cea mai recentă ediție Craiova Business Club a beneficiat de experiența de 30 de ani a antreprenorilor Tina și Dragoș Ruptureanu. De la provocările inițiale la strategiile de creștere, am descoperit ce înseamnă să construiești branduri autentice și memorabile, precum Charisma și Aroma Land.

Dragoș și Tina au exemplificat trecerea de la o afacere de familie, cum a fost gândită Charisma, la o afacere de profesioniști, cum funcționează Aroma Land. Nu s-au ferit să spună care au fost greutățile și provocările, iar la final au răspuns la numeroasele întrebări venite din sală.

Tina si Dragos Ruptureanu la Craiova Business Club, vorbind despre brandurile Charisma si Aroma Land, dar si despre lansarea serviciului de parfumare profesionala

Dragoș a anunțat și lansarea serviciilor Aroma Land Professional, servicii de parfumare profesională dedicate spațiilor de business.

Ca să fie mai clară trecerea de la produsele de aromaterapie și de parfumare ambientală la servicii de parfumare profesională, participanții au avut parte de o experiență senzorială.

Experiență senzorială la Craiova Business Club

Fiecare participant a primit un kit de evaluare senzorială, în care au fost incluse 5 parfumuri, fiecare tester fiind numerotat și introdus într-un ambalaj de plastic.

Daniel Botea la analiza senzoriala cu parfumurile Aroma Land

Am desfăcut ambalajele pe rând, am mirosit parfumul impregnat în testere și am încercat să ghicim aromele sau spațiile de business pentru care sunt destinate.

Analiza senzoriala la Craiova Business Club #84, cu 5 parfumuri selectate din gamele Aroma Land

Primul tester a fost impregnat cu lavandă, iar participanții au fost provocați să ghicească aroma dintr-o selecție de 4 variante:

  • Flori de primăvară,
  • Liliac,
  • Lavandă,
  • Vanilie.

9 dintre participanți au răspuns corect, iar încălzirea fiind făcută, am trecut la parfumul #2.

Aici a fost mai dificil de evaluat, fiind vorba despre un blend, însă în mod surprinzător, au răspuns corect mai mulți participanți. Dintre variantele primite:

  • Lavandă/Salvie,
  • Bergamotă/Gardenie/Mentă,
  • Orhidee/Santal,
  • Trandafir/Mosc,

10 participanți au recunoscut blendul Bergamotă/Gardenie/Mentă. În colecția Momente de la Aroma Land, acest blend poartă numele Claritate.

Următoarea întrebare a fost de relaxare, adică s-a votat parfumul preferat dintre variantele #1 sau #2. Majoritatea participanților au ales Claritate, așa că acesta a fost parfumul pus într-un difuzor ultrasonic.

Scopul acestei întrebări și al activării difuzorului ultrasonic a fost evidențierea diferențelor de tehnologie și parfum dintre aparatele pentru aromaterapie și aparatele pentru parfumare profesională.

Ați ghicit, următoarele 3 parfumuri au fost din gama de parfumare profesională, iar participanții au fost invitați să ghicească în ce spații de business se potrivesc cel mai bine.

Pentru parfumul #3, participanții au avut de ales între 4 spații de business:

  • Cabinete medicale,
  • Restaurante și cafenele,
  • Birouri/Corporate,
  • Saloane de înfrumusețare.

5 dintre participanți au ales varianta corectă, Restaurante și cafenele, în care parfumul Welcome se potrivește cel mai bine.

Pentru parfumul #4, participanții au avut de ales între 4 spații de business:

  • SPA,
  • Retail,
  • Cluburi de recreere,
  • Showroom-uri și expoziții.

De data aceasta 14 participanți au ales varianta corectă, SPA, parfumul supus evaluării senzoriale fiind Serenity.

La ultima întrebare, legată de parfumul #5, participanții la experimentul senzorial au avut de ales între 4 locații de business:

  • Săli de evenimente,
  • Hoteluri și pensiuni,
  • Case de seniori,
  • Săli de activități sportive.

4 participanți au ghicit varianta corectă, parfumul Energy fiind cel mai potrivit pentru Săli de activități sportive.

Analiza senzorială a avut rol de tranziție spre prezentarea gamei Professional de la Aroma Land, moment în care a fost activat un aparat de parfumare profesională cu aroma Welcome, potrivită pentru Cafenele și restaurante.

Servicii de parfumare profesională de la Aroma Land

Daniel Botea, coordonatorul departamentului de marketing Aroma Land, a prezentat serviciile de parfumare profesională.

Trecând deja prin experiența senzorială, a fost mai ușor de înțeles cum funcționează parfumarea profesională.

Mai întâi, am descoperit în ce spații de business își desfășoară activitatea participanții la eveniment. Ați ghicit, era vorba despre spațiile enumerate la ultimele 3 întrebări din testul cu parfumuri.

spatii de business pentru parfumare profesionala la Craiova Business Club #84, prezentate de Aroma Land

Au fost evidențiate avantajele parfumării profesionale în spațiile de business, atât pentru clienți, cât și pentru angajați:

Îmbunătățirea satisfacției și experienței de cumpărare
Aromele pot influența semnificativ starea de spirit a clienților, creând un mediu plăcut și relaxant. Indiferent de tipul afacerii, un spațiu parfumat corespunzător poate transforma vizita într-o experiență pozitivă și memorabilă.

Creșterea timpului petrecut de client în spațiu
Un mediu parfumat și primitor îi determină pe clienți să petreacă mai mult timp în locația ta, ceea ce înseamnă oportunități suplimentare de vânzare și o experiență mai plăcută pentru aceștia.

Creșterea vânzărilor
O experiență pozitivă în locația ta nu doar că atrage noi clienți, dar îi și fidelizează pe cei existenți, conducând astfel la o creștere a vânzărilor și, implicit, a profitului afacerii.

Fidelizarea clienților
Un parfum bine ales poate deveni semnătura olfactivă a afacerii tale, creând o legătură emoțională puternică cu clienții. Își vor aminti de experiența trăită în locația ta și vor reveni cu plăcere.

Ambianță și confort pentru clienți și angajați
O atmosferă plăcută și relaxantă stimulează emoțiile pozitive și sporește satisfacția clienților și angajaților.

Creșterea productivității angajaților
Productivitatea angajaților se poate îmbunătăți prin utilizarea aromelor care stimulează concentrarea, reduc stresul și creează un mediu de lucru pozitiv și energizant.

Au fost prezentate și câteva studii despre creșterea timpului petrecut de clienți în spațiile magazinelor Nike, într-o librărie din Belgia sau în cazinourile din Las Vegas. Rezultatele au fost corelate cu creșterea vânzărilor în spațiile parfumate.

prezentare servicii parfumare profesionala

Din Japonia a fost prezentat studiul Shiseido, liderul industriei cosmeticelor, care a crescut productivitatea cu 20% și a scăzut stresul cu 30% în randul angajaților.

Cum beneficiati de parfumare profesionala de la Aroma Land

Cu aparatul profesional difuzând deja în sală parfumul Welcome, a venit momentul prezentării celor 6 parfumuri profesionale, 3 dintre ele fiind deja testate mai devreme de participanți:

  • Welcome,
  • Serenity,
  • Energy.

Împreună cu celelalte 3 parfumuri – Aristocrat, Elegance și Harmony – acestea sunt testate de potențialii clienți, care își aleg aroma preferată pentru spațiul lor de business.

Există o perioadă de testare de 10 zile, în care se reglează intensitatea și orele de funcționare ale aparatului. Apoi, serviciul de parfumare profesională se poate achiziționa pe bază de abonament lunar, clientul beneficiind de:

  • aparatul pentru parfumare profesională,
  • parfumul ambiental, selectat din mostrele transmise, după 10 zile de testare gratuită,
  • servicii de programare și setare inițială,
  • înlocuire gratuită a aparatului în caz de defecțiune,
  • livrare parfum.

Au fost trecute în revistă și aparatele de parfumare profesională, la final fiind prezentate modelele destinate spațiilor mici, adaptate și pentru utilizare în autoturisme.

Autonom si Explorator, aparate pentru parfumare profesionala destinate spatiilor mici si auto

Mulțumim colegilor din echipa Aroma Land care au fost prezenți la eveniment, chiar dacă nu sunt toți în poza de grup de la final.

Poza de grup cu echipa Aroma Land si Daniela Nicolae, organizatoarea intalnirilor Craiova Business Club

Sursa foto Gigi Bozgan

Mulțumim organizatorilor pentru invitație și sperăm ca informațiile prezentate să fie de folos comunității de business din Craiova.

Daniela Nicolae in deschiderea Craiova Business Club editia #84

Până la următoare ediție Craiova Business Club vă lăsam cu imagini de la eveniment, care s-a desfășurat la Vibe Caffe.